بازدید مدیرعامل و معاونان بیمه آرمان از شعبه اهواز

مدیرعامل ببمه آرمان به اتفاق سه تن از معاونان این شرکت از فعالیت های بیمه ای شعبه اهواز بازدید کردند.
به گزارش روابط عمومی بیمه آرمان؛ در جریان این بازدید؛ نحوه عملکرد، فرایندهای بیمه ای و نیز مسائل و خواسته های کارکنان و نمایندگان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
علیرضا بیانیان در جمع رئیس، کارکنان و نمایندگان شعبه، ضمن قدردانی از تلاشها و زحمات آنان، به تشریح اهداف و برنامه های بیمه آرمان پرداخت و بر لزوم بهبود عملکرد، جلب رضایت مشتریان، استفاده از ظرفیت های استانی و ارائه خدمات مطلوب به بیمه گذاران تاکید کرد.
به دنبال تعیین و انتصاب حسین بارافکن رئیس شعبه اهواز به عنوان مدیر منطقه جنوب، مدیرعامل بیمه آرمان همچنین لزوم نظارت و توسعۀ فروش در منطقه جنوب و شعب تحت نظر این منطقه را مورد تاکید قرار داد و آن را از اولویت ها برشمرد.

۱ دیدگاه. Leave new

  • احمد زمانپور
    ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ ۱۲:۱۳ ب٫ظ

    باسلام
    جناب مدیرعامل گناه من چیه که ماشینمو تو شرکت شما بیمه کردم؟؟؟؟
    بنده صاحب لکسوز نوک مدادی پلاک اروند هستم و ماشین رو نزد بیمه ارمان شعبه مسجدسلیمان بیمه نمودم درتاریخ ۹۷/۲/۳۱ درفرودگاه مسجدسلیمان تصادف کردم و مهره کمرم شکست و … در زمان تصادف هزینه ماشین حدود ۱۰۰ میلیون بوده اما متاسفانه پس از گذشت ۳ ماه از تاریخ تصادف تاکنون اقدامی در پرداخت یا اعلام خسارت نشده و حال هزینه تعمیر ماشین به بالای ۲۷۰ میلیون تومان رسیده و …
    حال تکلیف من چیست ؟
    لطفا به مهندس علایی که آخرین کارشناس شما جهت بازدید ازماشین به اهواز تشریف فرما شدند دستورفرمائید ۱-زودتر نسبت به نظرکارشناسی اقدام نمایند
    ۲-بر اساس واقعیتها نظرشو اعلام کنند
    ۳- زمان پرداخت این پول اون ارزش زمان تصادف را داشته باشد.
    امیدوارم این پیام مطالعه و ترتیب اثر داده شود
    ۰۹۱۶۵۸۱۶۳۹۸

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed