بیمه آرمان بار دیگر گواهینامۀ رعایت حقوق مصرف کنندگان دریافت کرد

شرکت بیمه آرمان در هفدهمین همایش ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان، برای دومین سال متوالی مفتخر به دریافت گواهینامۀ رعایت حقوق مصرف‌کنندگان شد.
به گزارش روابط عمومی بیمه آرمان، سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان بر اساس ارزیابی شاخص های مختلف، بیمه آرمان را در سالجاری شایسته دریافت گواهینامه رعایت حقوق مصرف کنندگان دانست و علیرضا بیانیان مدیرعامل این شرکت امروز این جایزه را دریافت کرد.
رعایت حقوق مشتری، تکریم ارباب رجوع، ارتقای کیفیت خدمات و افزایش سطح ایمنی و اطمینان مصرف کنندگان از فاکتورهای اعطای گواهینامه و تندیس ملی است که پس از ارزیابی های انجام شده، بیمه آرمان در بخش خدمات بیمه در سالجاری شایسته دریافت گواهینامه اعلام شد.
سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان در روز نهم اسفند هرسال که به عنوان روز ملی حمایت ازحقوق مصرف کنندگان نام گرفته است؛ بنگاه های اقتصادی حامی حقوق مصرف کننده را طی مراسمی با حضور مسئولان کشوری و مدیران بنگاه های اقتصادی منتخب، معرفی و با اعطای گواهینامه و تندیس رعایت حقوق مصرف کنندگان از آنها تقدیر می کند.
هفدهمین همایش روز ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان با حضور محمد شریعتمداری وزیر صنعت، معدن و تجارت و دکتر پزشکیان نائب رئیس مجلس شورای اسلامی در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما برگزار شد.

۲ دیدگاه. Leave new

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed