لزوم اطلاع رسانی خدمات قابل توجه صنعت بیمه

صنعت بیمه خدمات قابل توجهی به جامعه ارایه می کند و لازم است اطلاع رسانی این صنعت در شان خدمات و تلاشهای صورت گرفته ارتقا یابد.

به گزارش روابط عمومی بیمه آرمان، مجید بنویدی مدیر عامل بیمه میهن در نشست اخیر شورای هماهنگی مدیران روابط عمومی صنعت بیمه که در شرکت بیمه میهن برگزار شده بود، با اعلام این مطلب افرود: بیمه ها لایق تعامل بیشتری با افکار عمومی هستند و لازم است خدمات گسترده ای که صنعت بیمه در سایه تعاون درون شبکه ای و همکاری با مردم برای رفع نگرانی های جامعه انجام می دهد در قالب تصویری شفاف به جامعه ارایه شود.

وی با تاکید بر نقش روابط عمومی ها در انتقال شفاف و اثربخش این اطلاعات گفت: شایستگی های صنعت بیمه کشور حاصل یک برنامه ریزی منسجم و با استفاده از قابلیت های این صنعت صورت می گیرد و در هنگام وقوع حساس ترین رویدادهای طبیعی و حوادث ایجاد شده نظیر زلزله کرمانشاه، بیمه ها نقش راهگشایی داشتند.

وی افزود تاکنون بیش از ۱۰۰ میلیارد خسارت در حادثه کرمانشاه  پرداخت شده است و این در حالی که بیمه ها بدون هیچ اتکا به منابع دولتی بخش قابل توجهی از آلام اجتماعی را کاسته اند و این تلاش فاخر باید به خوبی به افکار عمومی اطلاع رسانی شود.

در این نشست مصطفی زندی رییس شورای هماهنگی مدیران روابط عمومی  صنعت بیمه نیز به طرح مشارکت شرکت های بیمه با رسانه ملی به منظور ترویج فرهنگ بیمه اشاره کرد و گفت: برنامه های جدیدی برای تعامل با رسانه ملی و برنامه هایی که دارای قابلیت تاثیرگذاری فراگیر رسانه ای هستند در دست تدوین و برنامه ریزی است که منتظر خروجی آن از کمیته های تخصصی این شوراهستیم.

در این نشست همچنین موضوع تقویت شیوه های اطلاع رسانی بیمه ها از طریق شبکه های همکار رسانه ای و تقویت وب سایت های شرکت ها مورد تاکید قرار گرفت.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed