معارفه مدیران جدید در بیمه آرمان

در مراسمی با حضور رئیس هیئت مدیره، مدیرعامل، معاونان و مدیران بیمه آرمان، آقایان عسگر معزی، نیما لطفی و غلامرضا مددی به ترتیب به عنوان سرپرستان معاونت فنی، مدیریت بیمه های خودرو، مدیریت حسابرسی داخلی و علی گل وری به عنوان معاون مدیر بیمه های اتکایی منصوب و معرفی شدند.
به گزارش روابط عمومی بیمه آرمان، در این مراسم پس از معارفه مدیران جدید و ارائه توصیه های لازم به ایشان، تأکید شد که تغییر در ساختار مدیریتی هر شرکتی یک امر کاملاً طبیعی است و تغییرات در این شرکت نیز از این امرمستثنی نبوده و هیچ اختلالی در روند خدمات رسانی این شرکت ایجاد نخواهد کرد.
همچنین با اشاره به جابجایی های اخیر در بیمه آرمان، عنوان گردید که وابستگی ها نباید در شرکت به فرد باشد بلکه باید در راستای منافع شرکت باشد و حس سازمانی را تداعی نماید؛ هر چند که اشتباه برای همه اجتناب ناپذیر و قابل قبول است اما این با تخلف فرق دارد و از هیچکس قابل قبول و پذیرفتنی نیست و باید به شدت با آن برخورد شود.
در این مراسم همچنین ضمن دعوت همگان به کار و فعالیت بیشتر و حاشیه کمتر، تأکید شد که همه باید در راستای سیاست ها و منویات شرکت حرکت کرده و با تلاش و پشتکار خود بیمه آرمان را به جایگاه واقعی آن برسانیم؛ همچنین گفته شد که همه باید بپذیریم که زیر چتر و بیرق بیمه آرمان کار کرده و بر اساس توانایی و توانمندی های خود، ارزش افزوده اقتصادی برای بیمه آرمان ایجاد نمائیم؛ در حال حاضر امکان فضای کار سالم برای همه وجود دارد و لازم است این فضا را پرورش داده و صادقانه و خالصانه کار شود و با استفاده از همه قابلیت ها وظایف محوله به نحو احسن انجام گیرد.
همچنین عنوان شد که در بیمه آرمان باید یک سازمان برنامه محور باشیم و طبق برنامه عمل کنیم و انضباط مالی، انضباط کاری و انضباط رفتاری سرلوحه کار خود قرار دهیم و با یک برنامه ریزی منضبط حرکت کنیم.
در پایان ابراز امیدواری شد که مجموعه مدیران بیمه آرمان باید با دلسوزی، همدلی و انسجام امور شرکت را پیش ببرند و ضمن پاسخگویی سریع و بموقع به نیازهای شعب و نمایندگان، با پشتکار و کار حرفه ای عملکرد شرکت را بهبود و جایگاه آن را ارتقاء بخشند.
در این مراسم مدیران جدید نیز ضمن ابراز خرسندی از همکاری با مجموعه بیمه آرمان، هر یک بطور مختصر در مورد برنامه های کاری خود توضیحاتی ارائه کردند.

۱ دیدگاه. Leave new

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed