پیام تبریک مهندس حمیدرضا امیرحسنخانی به مناسبت روز بیمه

‍ 🔷 مهندس حمیدرضا امیرحسنخانی عضو هیئت مدیره و معاون اجرایی بیمه آرمان ،طی پیامی به شرح ذیل روز بیمه را به کلیه همکاران و فعالان صنعت بیمه تبریک گفت :

🔷 سیزدهم آذرماه در تقویم خورشیدی با عنوان «روز صنعت بیمه» نام‌گذاری شده است. روزی که قانون اداره امور شرکت‌های بیمه مورد تصویب قرار گرفته است و البته همین روز فرصت مناسبی است که اهمیت،چالش‌ها و الزامات صنعت بیمه در دنیای امروز را مرور کنیم، چرا که بدون شک پیشرفت تکنولوژی در دنیای مدرن امروز، صنعت بیمه را نیز با الزامات و البته چالش‌های جدیدی مواجه کرده است و به همین دلیل هم نیاز است تا صنعت بیمه با رویکرد جدیدتری جلو رود. یکی از این الزامات «بیمه دیجیتال» است که اگر صنعت بیمه این روند را سریع‌تر طی کند می‌تواند در ارائه خدمات دیجیتال به مشتریان خود نیز هر چه سریع‌تر از لحاظ خدمت دهی و رضایت مشتریان به نقطه مطلوب‌تری برسد. بیمه دیجیتال بیش از هر امر دیگری می‌تواند به شرکت‌های فعال در صنعت بیمه‌ کمک کند تا رفتار مشتریان خود را بسنجند و بر اساس نیاز خدمات مورد مورد نظر آنان را ارائه کنند. قطعا عبور از این مسیر پرتلاطم نیاز جدی به حمایت مسئولین بیمه مرکزی ج ا ا دارد و با توجه به عزم بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران در این خصوص، در آینده شاهد ارائه برخی از خدمات بیمه بر بستر دیجیتال در صنعت بیمه کشور خواهیم بود .

🔷 در اینجا فرصت را مغتنم شمرده و ضمن تقدیر از تلاش های ارزشمند و نویدبخش تمامی همکارانم در شرکت بیمه آرمان و بیمه مرکزی ج ا ا روز بیمه را به همکاران گرانقدر و تمامی فعالان صنعت بیمه که با رعایت و حفظ حقوق بیمه­ گذاران، موجبات آرامش و امنیت خاطر آنان را فراهم می سازند، تبریک می گویم و سعادت و سربلندی همه مسئولان، کارگزاران و فعالان حوزه بیمه را از خداوند متعال خواستارم

حمیدرضا امیرحسنخانی
عضو هیئت مدیره و معاون اجرایی

🟣روابط عمومی بیمه آرمان
🟣آرمان ما آرامش شـــــما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed