قرارداد همکاری مشترک سازمان آموزش فنی حرفه‌ای کشور و بیمه آرمان

سازمان فنی و حرفه ای کشور آرمانی شد

قرارداد همکاری مشترک سازمان آموزش فنی حرفه‌ای کشور و بیمه آرمان ، با حضور دکتر مجید قلی پور مدیر عامل بیمه آرمان، دکتر میمنت آبادی معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان آموزش فنی حرفه‌ای کشور و آقای ناصری امید مدیر کل منابع انسانی و پشتیانی، در حوزه بیمه های درمان تکمیلی، عمر، مسئولیت، آتش سوزی و سایر رشته های بیمه ای آن سازمان به امضای دو طرف رسید.
به گزارش روابط عمومی بیمه آرمان، قرارداد همکاری مشترک سازمان آموزش فنی حرفه‌ای کشور و بیمه آرمان، با حضور دکتر مجید قلی پور مدیر عامل بیمه آرمان، دکتر میمنت آبادی معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان آموزش فنی حرفه‌ای کشور و آقای ناصری امید مدیر کل منابع انسانی و پشتیانی در حوزه بیمه های درمان تکمیلی، عمر، مسئولیت، آتش سوزی و سایر رشته های بیمه ای آن سازمان، به امضای دو طرف رسید.
به همین منظور، جهت انسجام بیشتر در پیشبرد این قرارداد، در جلسه‌ای که با حضور مدیران استان های سازمان سازمان فنی و حرفه ای کشور و روسای شعب بیمه آرمان به صورت ویدئو کنفرانسی برگزارگردید، هماهنگی ‌های لازم در خصوص این قراداد انجام شد.
دکتر قلی پور در ارتباط ویدئو کنفرانس با مدیران استانی این سازمان، توضیحاتی را در خصوص پوشش‌های بیمه آرمان ارائه کرد.
مدیر عامل بیمه آرمان، در این جلسه، در خصوص روند خدمات ارائه ‌شده از شروع قرارداد و روند آن ، توضیحاتی ارائه داد و با حضور حاضران به مباحث مرتبط با بیمه تکمیلی درمان پرداخته شد.
دکتر قلی پور گفت: همکاری با سازمان‌ فنی و حرفه‌ای و خدمت‌رسانی به کارکنان این سازمان، مایه افتخار ماست و بیمه آرمان به عنوان یک بیمه پیشرو، خدمات مناسبی را به مشتریان خود ارائه می‌کند که امیدواریم رضایت کارکنان سازمان را جلب کنیم.
دکتر میمنت آبادی معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان آموزش فنی حرفه‌ای نیز با اشاره به تجمیع بیمه‌های سازمان فنی حرفه‌ای در بیمه آرمان گفت: ما در این یک ماه، انگیزه و نیروی ویژه‌ای در مجموعه آرمان دیده‌ایم که نوید یک همکاری خوب را می‌دهد و همین روال رضایت همکاران ما را در سازمان جلب خواهد کرد و انتظار داریم بیمه آرمان بهترین خدمات را به همکاران ما ارائه دهد.

۴ دیدگاه. Leave new

  • اصلا دیدگاه شما درست نیست برای اینکه شناخته شده نیست و من ۱۰ تا بیمارستان زنگ زدم برای ازمایش و سی تی و تست کرونا هیچکدام قرارداد نداشتند…گاندی-تهران-ابان-….

    پاسخ
  • تلفن پشتیبانی وجود ندارد و با شماره هایی که در جستجو از بیمه ارمان پیدا شد کسی پاسخگو نیست

    پاسخ
    • MonaSaadat Mirhaashemi
      ۱۴۰۱/۰۳/۱۲ ۶:۳۳ ب٫ظ

      شما می توانید با شماره تلفن ۰۲۱۲۸۵۶ تماس بگیرید . و همکاران مرکز تماس پاسخگو هستند .

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed