پیام تبریک نوروزی مدیر عامل شرکت بیمه آرمان

به گزارش روابط عمومی بیمه آرمان دکتر قلی پور عضو هیئت مدیره و مدیرعامل در پیامی سال جدید رو تبریک گفت:

وقت آن شد که به گل حکم شکفتن بدهی
ای سر انگشت تو آغاز گل افشانی ها
🌸🌸🌸🌸🌸🌸
فرا رسیدن بهار طبیعت و جشن نوروز را که مقارن با اعیاد شعبانیه گردیده، خدمت اهالی صنعت بیمه بویژه همکاران شرکت بیمه آرمان تبریک و شادباش عرض نموده و امیدوارم سال جدید سالی توام با شادی و رفع بلای بیماری کرونا و حذف تحریم های ظالمانه و موانع شکوفایی اقتصادی کشور عزیزمان باشد.
نسیم تحول نوروز همواره تلنگری است بر ضرورت تغییر و تحول در اقدامات، روابط، افکار و هرآنچه نیاز به نو شدن دارد . صنعت بیمه در کشور ما همانند بسیاری از حوزه ها نیاز به تغییر و تحول اساسی جهت همگام شدن با روند تغییرات کسب و کار صنعت بیمه در سطح دنیا دارد که امید است با تلاش های کلیه دست اندرکاران و حمایت های بیمه مرکزی ج.ا.ا شاهد اتفاقات ارزنده و مثبت در سال آتی باشیم.
شرکت بیمه آرمان در سال 1400 علیرغم چالش های متعددی که پشت سر گذاشت، خوشبختانه با حمایت های هیئت مدیره و تلاش های کارکنان خود در تمامی سطوح توانست ضمن ارائه خدمت به بیمه گذاران جدید انتظارات بیمه گذاران قدیمی خود را نیز براورده نماید. استقرار سامانه های صدور آنلاین و مکانیزه بیمه مسافرین خارجی در مبادی ورودی کشور(INEX) و عقد قرارداد با بیمه گذاران بزرگ و وصول مطالبات عمده و حصول نتیجه مثبت از پرونده های حقوقی بزرگ از جمله اقدامات شاخص تیم اجرایی شرکت در سال جاری بود. با توجه به هدف سهامداران برای توسعه همه جانبه شرکت، مطمئنا سال 1401، سال پرکاری برای رشد و تعالی ارکان بیمه آرمان خواهد بود و امیدوارم به لطف الهی و غیرت و تلاش همکاران بتوانیم کارنامه ای بیاد ماندنی را در سال جدید رقم بزنیم.
مجید قلی پور
مدیر عامل و عضو هیئت مدیره

 

🟣روابط عمومی بیمه آرمان
🟣آرمان ما آرامش شـــــما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed