پیام تبریک نوروزی نائب رئیس هیئت مدیره و معاون اجرایی بیمه آرمان

به گزارش روابط عمومی بیمه آرمان دکتر امیرحسنخانی نائب رئیس هیئت مدیره و معاون اجرایی در پیامی سال جدید رو تبریک گفت:

به لطف خداوند منان و آفریننده همه زیبایی های خلقت، بهاری دیگر از راه رسید و برای همه ما نوید شکوفایی و امید در عرصه های مختلف زندگی را به ارمغان آورد.
فرا رسیدن سال نو اگرچه پایانی است بر یک سال تلاش صادقانه شما همکاران عزیز ، اما سرآغازی است بر یک سال کوشش و خدمتی دیگر که باید همراه با امید به فردایی آرمانی همه با هم تلاش خویش برای آن بیافزاییم.

در سالی که گذشت علیرغم محدودیت ها و چالش های موجود به یاری خداوند متعال و همت همه همکاران زحمتکش ستادی ، شعب و نمایندگان عزیز شاهد دستاوردهای قابل توجهی در افزایش پرتفو نسبت به سالهای گذشته بودیم که این مهم بدون تلاش بی وقفه و همت مضاعف شما عزیز ان محقق نمی گردید.

همچنین در سال گذشته طراحی محصول تمام مکانیزه اینکس جهت صدور بیمه نامه اتباع و استقرار آن در کلیه مرزهای ورودی کشور جزو دستاوردهای شرکت بیمه آرمان بود و در حال حاضر این طرح ملی با همت مدیر عامل و هیئت مدیره محترم و همکاران عزیز در بیمه مرکزی ج ا ا و سندیکای بیمه گران به مرحله اجرا رسیده است.

با استعانت از درگاه الهی در سال ۱۴۰۱ نیز برآنیم تا با بهره گیری از ظرفیت نیروی انسانی کارآمد و با تجربه ، استفاده از کلیه منابع و امکانات موجود و با امید، همدلی، همسویی ، پشتکار و احساس مسئولیت در راستای اهداف و برنامه های از پیش تعیین شده به گونه ای عمل نمائیم تا با کسب موفقیتهای جدید در افزایش سهم بیمه آرمان از بازار و طراحی محصولات جدید برگ زرین دیگری در کارنامه ی مجموعه بیمه آرمان به ثمر برسانیم .

نوروز امسال تفاوت ویژه ای با سالهای گذشته دارد و آن تقارن زیبای آن با اعیاد شعبانیه و ولادت ناجی عالم بشریت حضرت مهدی موعود پرچمدار علم و بصیرت است اینجانب ضمن تبریک اعیاد شعبانیه ، فرارسیدن نوروز باستانی را شادباش عرض نموده و امیدوارم که سال پیش رو، سال عزت و سربلندی ایران اسلامی همراه با سلامتی و توفیق روزافزون برای همکاران و نمایندگان و بیمه گذاران و خانواده بزرگ صنعت بیمه کشور باشد.

حمیدرضا امیرحسنخانی
نائب رئیس هیات مدیره و معاون اجرایی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed