حضور مدیر منابع و تعالی سرمایه انسانی بیمه آرمان در دومین همایش رونق تولید آذربایجان غربی و امضاء چند تفاهم نامه همکاری

به گزارش روابط عمومی شرکت بیمه آرمان، دومین همایش رونق تولید در استان آذربایجان غربی با حضور مقامات استانی، فعالین اقتصادی و حمایت شرکت بیمه آرمان در شهر ارومیه برگزار شد.

در این مراسم غلامعلی کاظمی مدیر منابع و تعالی سرمایه انسانی بیمه آرمان به عنوان یکی از سخنرانان دومین همایش رونق تولید استان آذربایجان غربی با تاکید بر توانمندی داخلی کشور، راه برون رفت از شرایط نامطلوب اقتصادی کشور که به سبب تحریم های های ظالمانه استکبار جهانی و تروریسم اقتصادی آمریکا ایجاد شده است را تکیه بر توانمندی فعالین اقتصادی کشور عنوان کرد و افزود: تمامی بخش های اقتصاد کشور باید با سرلوحه قرار دادن رهمنود های مقام معظم رهبری و تکیه بر توان و دانش نیروهای داخلی شکست را در این جنگ اقتصادی به دشمن تحمیل کنند.

کاظمی گفت: بیمه آرمان به عنوان یکی از شرکت های بزرگ بیمه ای در کشور تمام توان خود را بکار گرفته تا با حمایت از صنعتگران، کارآفرینان و سرمایه گذاران، راه را برای پیشرفت اقتصادی کشور هموار کند.

مدیر منابع و تعالی سرمایه انسانی شرکت بیمه آرمان اظهار کرد: بیمه آرمان با تکیه بر سهامداران خود به ویژه ۲ بانک ایران زمین و گردشگری که از عمده سهامداران آن به شمار می روند آمادگی دارد با ارائه خدمات خاص به مشاغل و کسب و کارهای مختلف در کنار اقتصاد کشور ایستاده و به عنوان پشتیبانی قابل اتکاء فعالین اقتصادی را حمایت کند.

غلامعلی کاظمی با برشمردن وظایف قانونی شرکت بیمه آرمان، خاطر نشان کرد: ما به عنوان یکی از بیمه گران کشور علاوه بر ارائه خدمات به بیمه گذاران سعی کرده ایم به وظایف و مسئولیت های اجتماعی خود هم عمل کنیم و در اتفاقات ناگواری مانند زلزله ۱۳۹۶ کرمانشاه و سیل ۱۳۹۸ گلستان در کنار پرداخت خسارات به هم میهنان عزیزمان، در حد توان بخش هایی از مشکلات مردم را نیز رفع نمائیم.

در حاشیه این همایش مدیر منابع و تعالی سرمایه انسانی و سرپرست شعبه ارومیه بیمه آرمان با امضاء تفاهم نامه هایی مقدمات همکاری این شرکت و تعدادی از بنگاه های اقتصادی استان آذربایجان غربی را فراهم ساختند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed