خروج از دو سال زیان ؛ سال 98 ، سال سود

به گزارش روابط عمومی بیمه آرمان ، اختتامیه جشنواره فروش دو ماهه آخر سال 98 با رعایت کامل پروتکل های ستاد ملی کرونا در سالن شمس تبریزی ساختمان مرکزی این شرکت برگزار و به صورت زنده از طریق صفحه رسمی اینستاگرام بیمه آرمان پخش گردید.

در ابتدای این مراسم دکتر کامبیز  پیکارجو، مدیر عامل بیمه آرمان ضمن آرزوی موفقیت برای خانواده بیمه آرمان و همچنین فعالان صنعت بیمه ، از شبکه فروش و فعالان و همچنین دست اندرکاران معاونت بازاریابی و فروش بخاطر برگزاری موفق این جشنواره قدردانی کرد.

مدیرعامل بیمه آرمان در ادامه اظهار داشت: شرکت از سال ۹۸ وارد یک دوره  بازسازی شده و اقدامات بسیاری را انجام داده که منجر به ساختارسازی ، برنامه ریزی تشکیلات  شده است.

پیکار جو تاکید کرد: بیمه آرمانی که در دو سال گذشته با زیان عملکرد روبرو بوده است در سال ۹۸ توانست از شرایط زیان ده  بیرون آمده  و به سود عملیات برسد.

مدیر عامل بیمه آرمان افزود: در بخش مالی سعی بر آن داشته ایم از قابل وصول بودن حق بیمه‌ها مطمئن شویم و با وجود کم و کاستی های موجود که دوره به دوره قابل حل شدن هستند، در حال حاضر معاونت فنی ثبات داشته  و به استانداردهای لازمی که در برنامه  داشتیم رسیده ایم. همچنین بخش مدیریت ریسک به همراه مدیریت فنی، بخوبی توانسته  ریسک های موجود را کنترل کند.

وی  تاکید کرد: حضور دکتر الماسی به عنوان به عنوان معاونت بازار یابی و فروش  باعث شد تحرکات جدیدی در بخش فروش ایجاد شده و ایده های جدیدی در آن پایه گذاری شود.

مدیر عامل بیمه آرمان مشکلات رایج در صنعت بیمه را عدم ارائه نرخ های فنی، عدم توان وصول حق بیمه و  همچنین عدم توان ارائه خدمات خسارتی متناسب با تعهد دانست و گفت:  این مسائل تقریبا در تمام شرکت های بیمه به چشم می خورد و زمانی برطرف می شوند که ساختار از پایه به صورت درست برنامه ریزی شود.

مدیر عامل بیمه آرمان از نظارت بیشتر بر عملکرد فروش شعب خبر داد و افزود: با مشورت با همکاران به این نتیجه رسیده ایم که حدود اختیارات شعب و نمایندگان متناسب با توانمندی‌ها و تجربه شان افزایش پیدا کند و ستاد مرکزی  به جای اینکه مشغول نرخ دادن باشد، بیشتر به راهنمایی و هدایت مجموعه فروش باشد. پیکارجو اعلام کرد: در گام بعدی با تفویض اختیارات مناسبی که  از اول تیرماه اعمال می شود، به شعب و نمایندگان متناسب با توانمندی و تجربه هایشان اختیاراتی داده می‌شود تا بتوانند به بهترین نحو ممکن در بازار فعلی صنعت بیمه فعالیت کنند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed