رئیس کل بیمه مرکزی در تنظیم ارتباطات خارجی نقش بی بدیلی دارد

با اعلام خبر انتصاب «عبدالناصر همتی» رئیس کل بیمه مرکزی به عنوان سفیر جدید ایران در چین، حدود ۲۰ تن از مدیرعامل شرکت های بیمه با ارسال نامه‌ای رسمی از سوی سندیکای بیمه‌گران ایران از وزیر امور اقتصادی و دارایی خواستند از درون صنعت بیمه کشور رئیس‌کل را انتخاب کند.

روزنامه دنیای اقتصاد در این زمینه با تعدادی از مدیران عامل به گفت و گو پرداخته است که در این میان علیرضا بیانیان مدیر عامل بیمه آرمان به نقش رئیس کل جدید در تنظیم ارتباطات خارجی تأکید کرده است.

علیرضا بیانیان در این زمینه گفت به همراه ۲۰ تن از مدیران عامل شرکت‌های بیمه در نامه‌ای به آقای وزیر، درخواست خود را مبنی براینکه رئیس‌کل را از خانواده صنعت بیمه انتخاب کنند مطرح کردیم. بیانیان با بیان اینکه ایران تجربه بیش از ۸۰ سال بیمه‌گری دارد، گفت: صنعت بیمه ایران به این بلوغ رسیده که بتوان از بین مدیرانش فرد مناسبی را برای پست ریاست کلی بیمه مرکزی انتخاب کرد. وی از برگشت دوباره همتی به صنعت بیمه به‌عنوان تجربه‌ای بزرگ برای مسوولان نام برد و گفت: اتفاقاتی که در صنعت بیمه رخ داد به‌خوبی بازگوکننده این مطلب است که بیمه مرکزی را باید به دست کاردان بیمه‌ای سپرد، فردی که از نزدیک با پیچ و خم‌های بیمه‌گری آشنا باشد. بیانیان یادآور شد: بیمه، صنعتی است که باید با دنیا تعامل داشته باشد و دنیا با توجه به اعتباری که نفر اول بیمه در ایران دارد ارتباطات خود را با ما تنظیم می‌کند و این اعتبار مشروط به داشتن علم بیمه و شناخت از این خدمت تخصصی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed