مدیرعامل بیمه آرمان در دیدار نوروزی همکاران: ظرفیت‌های بالقوۀ شرکت را فعال‌کنیم

 

مدیر عامل بیمه آرمان در نخستین دیدار عمومی با همکاران این سازمان در سال نو، از تلاش آنها برای ارتقای جایگاه این شرکت قدردانی کرد وآنها را به تلاش مضاعف و  فعال کردن هر چه بیشتر ظرفیت‌های بالقوه بیمه آرمان فرا خواند.

علیرضا بیانیان در دیدار نوروزی اعضای هیات مدیره، معاونان، مدیران و کارکنان بیمه آرمان با تشریح برنامه هایی که در سال ۱۳۹۶ برای ارتقای فعالیت های شرکت صورت گرفت، افزود: کارکنان بیمه آرمان باید دوران خدمت خود را به دوران اثر گذار برای توسعه شرکت تبدیل کنند و  با نوآوری و خلاقیت و ارائه طرح ها و محصولات نوین در سال حمایت از کالاهای داخلی در خدمت رسانی به تولیدکنندگان و صنایع مختلف و احاد جامعه نقش آفرینی نمایند.

بیانیان یادآور شد صنعت بیمه هنوز تا رسیدن به جایگاه مطلوب راه زیادی در پیش دارد و ابراز امیدواری کرد که با تلاش بیشتر در سال جدید، بیمه آرمان و صنعت بیمه به آن جایگاهی که مورد انتظار است، نائل آیند.

مدیرعامل بیمه آرمان همچنین سال ۱۳۹۷ را برای این شرکت سالی پرکار و پرمشغله توصیف کرد و گفت کارکنان باید با سختکوشی و اخلاص در عمل در به ثمر رسیدن بسیاری از برنامه های تعیین شده برای شرکت تلاش مضاعف داشته باشند.

علیرضا بیانیان همچنین در این مراسم از رؤسای ده شعبه (اهواز، سنندج، همدان، شاهرود، چالوس، بیرجند، ایلام، قم، قزوین و کرمانشاه) که به لحاظ عملکردی در سطح ایده آل و مطلوب بودند و در تحقق اهداف و برنامه پیشنهادی سال ۱۳۹۶؛ جذب پرتفوی و تولید حق بیمه مناسب و کنترل ضریب خسارت سهم قابل توجه و فعالیت چشمگیری داشتند، تجلیل و قدردانی و لوح تقدیر به آنها اهداء کرد.

در این مراسم همچنین از تلاش­ها و زحمات مدیر و کارکنان بیمه­ های آتش سوزی بخاطر رسیدگی مطلوب، سریع و دقیق به امور حادثه دیدگان زلزله کرمانشاه قدردانی و لوح تقدیر به ایشان اهداء شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed