پیام نوروزی مهندس حمیدرضا امیرحسنخانی عضو هیئت مدیره و معاون اجرایی بیمه آرمان

مهندس حمیدرضا امیرحسنخانی عضو هیئت مدیره و معاون اجرایی  بیمه آرمان

🔷مهندس حمیدرضا امیرحسنخانی عضو هیئت مدیره و معاون اجرایی  بیمه آرمان طی پیامی به شرح‌ ذیل فرارسیدن سال ۱۴۰۰ را به همکاران شرکت بیمه آرمان تبریک گفت.

🔷 خداوند سبحان را شاکرم که در سایه الطاف و عنایت او، علیرغم وجود فراز و نشیب‌های موجود در سال گذشته ، مجموعه بزرگ بیمه آرمان توانست همگام با سایر خدمتگزاران صادق این مرز و بوم،  گام های موثری در مسیر توسعه دیجیتال  صنعت بیمه و تحقق جهش تولید در این صنعت برداشته و خدمات ارزنده ای را در این راستا ارائه نماید.

🔷شرکت بیمه آرمان سال ۱۳۹۹ را در حالی پشت سر گذاشت، که با وجود همه سختی ها و تنگناها توانست با شناسایی نقاط قوت و ضعف، تهدیدها را به فرصت تبدیل نموده و در راستای اهداف و چشم انداز خود گامهای موثری در صنعت بیمه بردارد و امیدوار است به فضل الهی و با همت همکاران عزیز و نمایندگان محترم در سال جدید برگ های زرین دیگری بر کتاب پر افتخار صنعت بیمه کشورمان بیافزاید.

🔷 اینجا جا دارد از تلاش‌های مدیرعامل سابق جناب آقای دکتر پیکارجو که در مدت تصدی خود گامهای موثری را جهت پیشرفت و پیشبرد اهداف این شرکت برداشتند تشکر و قدردانی نمایم. 

🔷در پایان با عرض تبریک مجدد و شادباش فرا رسیدن سال ۱۴۰۰ افتخار دارد بدینوسیله از تلاش، همدلی و همراهی یکایک مدیران و تمامی کارکنان محترم و نمایندگان زحمتکش که سرمایه اصلی هر شرکت محسوب می شوند و در سال 99 با شیوع ویروس منحوس کرونا ، از راحتی ، آسایش و حتی سلامت خود برای خدمت دهی به هموطنان گذشتند  تا شاهد خدمت رسانی هر چه بهتر  به مردم عزیز کشورمان باشند ، تشکر و قدردانی نموده و از درگاه حضرت حق برای تمام همکاران و خانواده محترمشان فردایی روشن، و توفیق روز افزون آرزو می نمایم.

حمیدرضا امیرحسنخانی 

عضو هیئت مدیره و معاون اجرایی 

🟣آرمان ما

🟣آرامش شما 

📞۰۲۱-۲۸۵۶

🌐 Armanins.com

🟣روابط عمومی بیمه آرمان
🟣آرمان ما آرامش شـــــما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed