رییس جدید شعبه اصفهان بیمه آرمان معارفه شد

مراسم تودیع و معارفه رییس جدید شعبه اصفهان بیمه آرمان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بیمه آرمان، در بازدید انجام شده مورخ 1401/08/18 از شعبه اصفهان که با حضور مدیرعامل بیمه آرمان ، رییس شعبه اصفهان، معاونین فنی بیمه های غیر زندگی ، فنی بیمه های اشخاص و فروش و بازاریابی ، مدیران واحد های درمان، نظارت و بازرسی و همچنین رئیس حوزه مدیرعامل همراه بود، مراسم تودیع و معارفه رئیس جدید شعبه اصفهان برگزار شد.

گفتنی است در این مراسم عباس حبیبی به عنوان سرپرست جدید شعبه اصفهان معرفی شد و دکتر مجید قلی پور مدیرعامل بیمه آرمان از زحمات امیر سام بهرامی تقدیر و تشکر کرد.

در ادامه مدیرعامل بیمه آرمان با ارائه برنامه های جدید این شرکت در خصوص افزایش سرمایه ، توانمند سازی شبکه فروش و همچنین تمرکز استراتژیک بر خرده فروشی تاکید کرد.

همچنین مجید حبیبی معاون فنی بیمه های غیر زندگی، تاکید بر تمرکز نمایندگان و شبکه فروش در موضوع خرده فروشی و فروش بیمه های زندگی در دستور کار خود قرار داد .

خاطرنشان می شود : در قالب این مراسم، مسعود همتی معاون فنی بیمه های اشخاص نیز  به ارائه طرح های رفاهی به نمایندگان مانند بیمه تکمیلی درمان اشاره کرد .

در پایان هادی رییس الذاکرین سرپرست معاونت فروش و بازاریابی بیمه آرمان ، به بررسی مشکلات و مسایل نمایندگان، جلسه پرسش و پاسخ با آنها، معرفی برنامه های شرکت بیمه آرمان در جشنواره های فروش و طرح رفاه، افزایش سطح عملکردی نمایندگان در آئین نامه حدود اختیارات پرداخت و در خاتمه نمایندگان ، نظرات و ایده های مرتبط با حوزه فعالیت خود را نیز مطرح کردند .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed