سرپرست مدیریت بازاریابی بیمه آرمان معارفه شد

سرپرست مدیریت بازاریابی بیمه آرمان معارفه شد

 

آیین تودیع و معارفه سرپرست مدیریت بازاریابی بیمه آرمان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بیمه آرمان، جلسه تودیع و معارفه سرپرست مدیریت بازاریابی با حضور مشاور و مدیر حوزه مدیرعامل، سرپرست معاونت فروش و بازاریابی، سرپرست مدیریت امور شعب و نمایندگان و همچنین کارکنان این مدیریت ها، برگزار شد.

گفتنی است ، در ابتدای این جلسه مشاور و مدیر حوزه مدیرعامل ضمن تشکر از زحمات و اقدامات ارزنده سرکار خانم یوسفی و آرزوی توفیق برای ایشان ، ابراز امیدواری کرد با حضور آقای سعید افخمی بتوان گام مهمی در تحول حوزه های نوین بازاریابی و جذب پرتفوی متناسب با سیاست های بیمه آرمان داشت.

همچنین در ادامه دکتر هادی رئیس الذاکرین معاون فروش و بازاریابی، ضمن اشاره به دستاوردهای سال گذشته بیمه آرمان به تشریح انتظارات و اهداف شرکت درسال جدید پرداخت.

در پایان دکتر رییس الذاکرین و همچنین مشاور و مدیر حوزه مدیرعامل سکان مدیریت بازاریابی را به سعید افخمی اردکانی سپرده و برای وی آرزوی موفقیت کردند.

لازم به ذکر است، سعید افخمی پیش از این به عنوان رئیس شعبه شرق بیمه آرمان و همچنین مدیر پروژه های فنی و حرفه ای و بانک رفاه ، در این شرکت فعالیت داشته است.

روابط عمومی بیمه آرمان ضمن تبریک جهت انتصاب سرپرست مدیریت بازریابی ، برای کلیه همکاران ساعی و پرتلاش مدیریت بازاریابی آرزوی موفقیت دارد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed