پیام تبریک مدیر عامل بیمه آرمان به مناسبت 13 آذر بر محور مشتری مداری

مدیر عامل بیمه آرمان در پیامی ضمن ارج نهادن به تلاش کلیه دست اندکاران صنعت بیمه، 13 آذر (روز بیمه) را تبریک گفت. در این پیام آمده است:

بیمه بر خلاف بسیاری از فعالیت‌های اقتصادی که با سودای تجارت، درآمد و سود عجین شده‌اند انسانیت، همدردی و در کنار اقشار مردم بودن به هنگام درد و رنج را جزو اهداف خود دارد و از این رو است که بکار بردن واژه صنعت بیمه همدلی ، بیش از هر صفتی جلوه گری می‌کند. بنابراین اختصاص یک روز به نام این صنعت انسان مدار فرصت بسیار مغتنمی است برای بازخوانی خدماتی که به مردم ارائه شده و یا می‌شود. پاسخ به این سؤال اساسی که بیمه چه جایگاهی در زندگی مردم دارد؟ انتخاب است یا اجبار؟ و… بیمه آرمان با اعتقاد راسخ به امر مشتری مداری، همواره سعی داشته بهترین و مطلوب‌ترین خدمات را به بیمه‌گذاران خود ارائه دهد.

این شرکت با رویکردی علمی و تخصصی و دانش بیان طرح‌های نویی را به بازار صنعت بیمه معرفی کرده و توانسته موجبات رضایتمندی مشتریان و سهامداران خود همانگونه که معتقد است، “آرمان ما، آرامش شما” را فراهم کند.

اینجانب 13 آذر را به پاس تلاش کسانی که خالصانه زحمت کشیدند تا این رویداد ایجاد و به عنوان خدمتی ماندگار، در اذهان تداعی و ماندگار شود، به اعضای محترم هئیت مدیره، معاونان، مدیران، مشاوران، کارکنان، نمایندگان ،شبکه فروش و نیز سهامداران بیمه آرمان و همچنین کلیه دست اندرکاران و فعالان صنعت بیمه کشور، تبریک و تهنیت عرض می نمایم و کوشش های مؤثر این عزیزان را در مسیر خدمت به مردم و حفظ سرمایه های کشور، ارج می نهم.

 

«روز ملی بیمه مبارک»

مجید قلی‌پور، مدیرعامل و عضو هیئت مدیره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed